Tilbake til alle arrangementer

Elvis in the chapel: summer edition!

Renate og Morten Gjerløw Larsen med Trond Gilberg har gjort mega-suksess med sine «Elvis»-konserter. I 2 og et halv år har de nå reist rundt og underholdt publikum både på Østlandet, sørlandet og i nord! I tillegg har de hatt en slags «base» på Solbukta, hvor de har produsert 3 forskjellige «Elvis» forestillinger. Det siste året har de vært mest på turnè og spilt konsertforestillingen «Elvis in the chapel». De solgte helt ut til siste stol på Blå Grotte denne våren. 450 mennesker var med på Elvis-festen. De satt publikumsrekord i Glemmen Kirke i fjor høst med samme konserten!

Nå har turen kommet for Sommerkonsertene i Østre Fredrikstad Kirke! Denne gangen har de laget en ny versjon hvor de kombinerer Elvis` gospelmusikk med flere av hans monsterhits som «Blue suede shoes», «it`s now or never» osv osv.

25. juni blir det altså en ny, spesialutgave, som kalles «Elvis in the chapel: summer edition!»

Forrige
23. juni