Tilbake til alle arrangementer

Frank Brodahl og Dagfinn Klausen: Hamburg session

Med «Hamburg session» presenterer Brodahl og Klausen et instrumentalt program i jazz- og poplandskapet. Publikum får høre kjente låter i kontemplativ drakt, foruten egne komposisjoner og arrangementer. Brodahl er Yamaha-artist, og programmet skal senere spilles i Hamburg, Tyskland.

Frank Brodahl er en norsk musiker og dirigent. Brodahl er i dag ansatt i Det Norske Blåseensemble. Han er mye brukt som studiomusiker i tillegg til å være kapellmester, orkesterleder, solist og instruktør. Frank Brodahl ble i 2011 tildelt Gammleng-prisen

Dagfinn Klausen er organist i Gamle Fredrikstad kirke, og leder av «Kulturkirken Gamle Fredrikstad». Foruten dette har han vært musiker og kapellmester ved en rekke teaterforestillinger og musikaler i Fredrikstad og Østfold, og er jevnlig akkompagnatør for en rekke sangere.

Gratis entré, gave utgang/vipps.

Konserten er støttet av Østfold Fylke, Fredrikstad Kommune og Annes Begravelsesbyrå.

11. juni

Sommerkonsert med Gamlebyen Vokal